Pickleball Finland on lajin uraauurtava sanansaattaja Suomessa. Toimme lajin Suomeen vuonna 2014, ja nyt sitä ansiostamme harrastetaan jo yli 100 paikkakunnalla! Pickleball Finlandin tavoite on ammattitaitoisesti ja systemaattisesti lisätä pickleballin tunnettuutta sosiaalisena ja koukuttavan hauskana mailapelinä sekä kilpaurheilulajina, joka sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille. Olemme verkostoituneet laajasti alan kv-järjestöihin ja maayhdistyksiin.

Pickleball Finland järjestää lajiin liittyviä esittelytilaisuuksia, maksuttomia lajikokeiluja, peruskursseja, sekä kotimaisia ja kansainvälisiä turnauksia kaikentasoisille pelaajille. Espoossa voit myös pelata avoimilla pelivuoroillamme neljä kertaa viikossa.
www.pickleballfinland.fi
www.facebook.com/pickleballfinland

Laji Pickleball
Kotipaikka Espoo
Jäseniä 98
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Kommentti tapahtumaan

Yhteyshenkilö
Lue loput viestit

Pickleball Finland on lajin uraauurtava sanansaattaja Suomessa. Jo vuodesta 2014 olemme levittäneet pickleballin ilosanomaa ympäri maata, ja lajia harrastetaan yli 100 paikkakunnalla. Me toimme pickleballin Suomeen!

Pickleball Finlandin tavoitteena on ammattitaitoisesti ja systemaattisesti lisätä pickleballin tunnettuutta sosiaalisena ja koukuttavan hauskana mailapelinä sekä myös kilpaurheilulajina, joka sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille. Palvelemme suurella sydämellä ja autamme lajista kiinnostuneita kädestä pitäen uuden harrastuksen pariin.

Pickleball Finland

Internet: www.pickleballfinland.fi